fredag 5 november 2010

Effektiv dag!

Igår var en bra dag. Jag fick väldigt mycket gjort.

Började med att åka till lägenheten på söder och tömma det sista som behövdes, fick hjälp av fina syster Jenny, Sebbe & Felipe. Tog en stund men sen belönade vi oss med en god lunch, kyckling, grönsaker och cashew nötter på en restaurang i närheten. Efter det åkte jag och S in till stan för att hitta vinterskor till honom (köpte ett par skitsnygga svarta boots), sen satte vi oss på ett supermysigt konditori mitt i stan, det blev en god hallonefterätt :-)

Efter shoppingrundan och fikan åkte jag och träffade mina andra systrar och myste med barnen och åt middag, sen iväg på villavisning med syster o hennes kille, sen till Sickla och köpte min nya kenwood matberedare (se bild nedan) och sen hem o visa lägenheten för syrran. Om jag var trött på kvällen när vi kommit hem? Jadå, somnade så fort huvudet nuddade kudden.

Tack alla underbara för igår, supermysig dag!


Nu står den här i vårt kök och myser. Någon som vill komma på lussebak snart?

Inga kommentarer: